Гарантия

Untitled-1Гарантійні зобовязання

Гарантійне обслуговування включає в себе безкоштовну заміну комплектуючих частин електронних нашийників протягом терміну дії гарантії, що зазначена в гарантійному талоні.

На всі товари, що реалізуються в нашому магазині надається гарантія залежно від сервісної політики постачальника продукції. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон магазину «OWNDOG.IN.UA». Перевірка комплектації та відсутність дефектів у виробі проводиться при передачі товару Покупцеві.Комплектація визначається описом виробу на сайті магазину, або інструкцією по його експлуатації.

Обмін та повернення товару протягом 14 днів після покупки.

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» Покупці нашого магазину мають право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Будь ласка, зверніть увагу, обміну, або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання, а саме: подряпин, потертостей, пошкоджень тощо.

Обов’язково повинно бути збережено: — повний комплект товару; — цілісність, неушкодженість та всі частини упаковки; — ярлики, захисні плівки; — заводське маркування.

Гарантійне повернення товару.

Підтвердженням права на безкоштовний обмін на аналогічний товар служить заповнений гарантійний талон. Угарантійному талоні обов’язково вказується: модель, гарантійний термін та дата продажу.

Для здійснення обміну, будь ласка, зберігайте гарантійний талон впродовж всього терміну дії гарантії.

Якщо в гарантійний період пристрій придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований – ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього потрібно надати: — товар з повною комплектацією; — гарантійний талон; — документ підтверджуючий оплату;

Ми можемо відмовити в гарантійному обмінні у випадку:

— порушення цілісності гарантійних пломб чи їх відсутності. — наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій Покупця, чи інших осіб; — порушення правил експлуатації, викладених в посібнику користувача або інструкції; — несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару; — в випадку відсутності серійного номеру на виробі, гарантійне обслуговування відбувається тільки за наявності гарантійного талону, виробу, та упаковки,що йде в комплекті з виробом.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на наступні несправності:

— закінчення терміну експлуатації або гарантії виробу; — випадкові пошкодження (дефекти, заподіянні користувачем); — пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ); — пошкодження, що виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запиленість, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, комах тощо); — пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням струму в мережі; — пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі; — пошкодження, викликані дефектами системи в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів; — пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації.

Зверніть будь ласка увагу:

Транспортування неробочого товару здійснюється за рахунок Покупця.

Покупець несе повну відповідальність за збереження виданого йому товару.

Контактний номер телефону сервісного відділу: +38 (096) 348 57 07.